Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΤΡΕΛΟ.........

Η γυναίκα vampire!Η 35χρονη Maria Hose Cristerna γνωστή ως "η γυναίκα-βαμπίρ" παρουσίασε τον εαυτό της σε έκθεση με τατουάζ στο Μοντερέι.

Είναι μητέρα τεσσάρων παιδιών, ασκούμενη δικηγόρος, παντρεύτηκε στα 17 της και προέρχεται από βαθειά θρησκευόμενη οικογένεια.

Η μεξικανή διαθέτει τατουάζ σχεδόν σε όλο το σώμα της, έχει «φυτεμένα» κέρατα στο κεφάλι της ενώ έχει προσθέσει κοφτερά εμφυτεύματα στα δόντια της, αναρίθμητα «piercing» και φοράει φακούς επαφής σε ένα υπερφυσικό χρώμα.

«Τα κέρατα που έχω συμβολίζουν τη δύναμη και προστέθηκαν χωρίς αναισθητικό. Τα μυτερά και κοφτερά δόντια που έχω είναι επειδή μου αρέσουν τα vampires από όταν ήμουν μικρό παιδί και έχω αλλάξει, ακόμη, το χρώμα των ματιών μου για να μοιάζω όσο το δυνατόν περισσότερο σε αυτά», δήλωσε η 35χρονη γυναίκα.

Σύντομα σκοπεύει να βάλει άλλα δύο κέρατα από τιτάνιο στο πίσω μέρος του κεφαλιού της.

Δείτε το βίντεο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου