Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΓΑΒΑΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ

Ο Λάκης Γαβαλάς κάνει καινούργιες γνωριμίες στην φυλακή. Ο επιχειρηματίας και ο πρώην υπουργός Άκης Τσοχατζόπουλος βρίσκονται στην ίδια πτέρυγα και μάλιστα στα κελιά τους είναι το ένα δίπλα στο άλλο.
Μπορεί οι δυο τους να μην είχαν συναντηθεί ποτέ, ωστόσο στην φυλακή είχαν τον χρόνο να το κάνουν. Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα μέσα από την φυλακή για την γνωριμία του, αλλά και το τι του είπε ο Άκης Τσοχατζόπουλος. «Είναι ένας ήρεμος άνθρωπος όμως δεν μιλάει πολύ. Άλλωστε δεν του μιλάω κι εγώ. Την πρώτη μέρα του είπα «γεια σας είμαι ο νέος κρατούμενος. Ανταπέδωσε και με ρώτησε μόνο «γιατί είσαι εδώ». Του απάντησα «για φορολογικές παραβάσεις». Διασταυρωθήκαμε δυο τρεις φορές στον διάδρομο. Είναι πάντα ευγενικός και ολιγόλογος μαζί μου, όπως άλλωστε και εγώ. Όταν μπήκα μέσα ήταν η ελεύθερη ώρα που βγαίνουμε από τα κελιά μας και εκεί συναντηθήκαμε. Με χαιρέτησε, μου είπε να κάνω υπομονή και αμέσως πρόσθεσε πως πρέπει να κάνουμε όλοι υπομονή»..................................................................ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ ....ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΛΑΚΗ ΠΩΣ         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου